Spoedafspraak bij de tandarts in Zaandam

Bij acute tandproblemen maakt u een spoedafspraak bij onze tandarts in Zaandam. Het is van essentieel belang om bij bepaalde gebitsklachten niet te lang te wachten Bij Tandarts Zaandam staan wij voor u klaar en doen ons uiterste best om u dezelfde dag nog te helpen. Zo bent u snel van uw acute tandproblemen af.

Plan hier uw spoedafspraak

Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Twijfelt u of uw klacht onder spoed valt? Bel ons dan op 075- 6163112

Bent u een nieuwe patiënt?

Veelgestelde vragen over tandartsbehandelingen met spoed

Spoedafspraak bij de tandarts in Zaandam

Wanneer wordt een behandeling als spoed beschouwd?

Het is soms lastig om te bepalen wat precies onder spoed valt. Een spoedafspraak bij de tandarts is vooral bedoeld voor:

1. Situaties na een ongeval waarbij tanden en/of kiezen los zijn geraakt.
  2. Aanhoudende bloedingen na het trekken van tanden of kiezen.
  3. Acute ontstekingen met symptomen zoals een plotselinge dikke wang, gecombineerd met hevige pijn of koorts.

Als u bij ons in de praktijk komt, bekijken wij welke behandeling noodzakelijk is om uw klacht te verhelpen. Dit kunnen diverse behandelingen zijn, zoals een wortelkanaalbehandeling.

Wanneer kan ik met spoed terecht bij tandarts Zaandam?

Tijdens onze reguliere openingstijden:

• Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:00
  • Zaterdag: 09:00 – 17:00

Wij zorgen dat u zo snel mogelijk aan de beurt bent.

Welke gebitsklachten vallen onder spoed?

1) Als u een ongeval heeft gehad, waardoor er tanden en/of kiezen loszitten
2) Als u opnieuw een bloeding krijgt nadat tanden of kiezen getrokken zijn
3) Bij een plotselinge ontsteking en/of dikke wang, in combinatie met erge pijn of koorts

Kan ik ook bij jullie terecht als ik geen patiënt bij jullie ben?

Ja, dat kan. Vul in dat geval in bovenstaand formulier in dat u een nieuwe patiënt bent.

Niet eerder bij ons geweest? Geen probleem!

Zelfs als u geen geregistreerde patiënt bij ons bent, staan we voor u klaar. Vermeld simpelweg in het formulier dat u een nieuwe patiënt bent, en we zorgen dat u zo spoedig mogelijk geholpen wordt. Wij zorgen ervoor dat u de juiste tandheelkundige zorg krijgt, waaronder cosmetische tandheelkunde, tijdens uw spoedafspraak bij de tandarts.

Plan een afspraak in

Wanneer u een spoedafspraak bij de tandarts nodig heeft, dient u contact met ons op te nemen. Dit doet u door ons contactformulier in te vullen of ons op te bellen. Indien u het formulier heeft ingevuld, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Weet u niet zeker of uw klachten als spoed beschouwd wordt? Schroom dan niet om onze tandartspraktijk te bellen.