Corona update

Corona update: Tandarts Zaandam is open

In verband met de ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben wij besloten dat wij met een speciaal hygiënebeleid patiënten nog steeds kunnen behandelen. Dit geldt voor zowel de reguliere behandelingen als de spoedafspraken.

Spoedbehandelingen

Bij een spoedafspraak kunt u denken aan het afbreken van een tand, kiespijn, plotseling opgezwollen tandvlees, nabloeden, een ongeval of een verloren vulling. Voor deze behandelingen kunt u online een spoedafspraak inplannen. Wel verzoeken wij contact op te nemen bij koorts of andere gezondheidsklachten die verband hebben met het coronavirus. De tandarts beslist op dit moment wat hij voor u kan betekenen.

Ik heb een behandeling ingepland: gaat deze door?

Wij doen natuurlijk niets liever dan uw gebit in gezonde staat houden. Ook nu er een uitbraak is van het COVID-19 virus zetten wij alle zeilen bij en staan we voor u klaar om klachten te verhelpen en uw gebit te behandelen. Afspraken zijn ingepland gaan dus gewoon door.

Hygiëne

Een goede hygiëne blijft van belang. Houd rekening met de volgende maatregelen.

• Zorg dat u zoveel mogelijk sociale contacten vermijd en anderhalve meter op afstand blijft.
  • Hoest en nies in de binnenkant van de elleboog
  • Schud geen handen
  • Was regelmatig de handen met zeep

Ook in de praktijk is hygiëne belangrijk, zeker in deze onzekere tijd. Wij kunnen uw veiligheid verzekeren, doordat wij werken met mondkapjes en onze instrumenten schoon maken volgens ons hygiënebeleid.

Heeft u andere vragen? Neem gerust contact op met ons via info@tandartszaandam.nl