Kiespijn laten behandelen in Zaandam

Wanneer u te maken krijgt met kiespijn, is het van belang dat u dit snel en deskundig laat behandelen in Zaandam. Kiespijn behoort tot de meest vervelende sensaties die u kunt hebben, en het kan een grote impact hebben op uw dagelijks leven. Onze tandartsen staan klaar om u te ondersteunen door de oorzaak van uw klachten te behandelen.

Heeft u kiespijn en wilt u dit laten behandelen?

Wat is de oorzaak van kiespijn?

De oorzaak van kiespijn kan variëren. Vaak ligt een gaatje ten grondslag aan deze pijn; het kan een signaal zijn dat u een gaatje moet laten boren. Wanneer kiespijn plotseling optreedt, bijvoorbeeld midden in de nacht, is een spoedafspraak raadzaam. Onze mondhygiënist adviseert u graag over preventieve maatregelen, zodat u in de toekomst kiespijn kunt voorkomen. Wist u dat kiespijn ook bij kinderen voorkomt? Daarom is regelmatig bezoek aan de kindertandarts van groot belang. Zo zijn zij snel van de pijn af!

Tandplak en tandsteen laten verwijderen door een mondhygiënist

Neem de volgende stap voor uw mondgezondheid

Wacht niet tot uw kiespijn verergert. Neem vandaag nog contact met onze tandartspraktijk op en zet de eerste stap naar een pijnvrije mond. Het team van Tandarts Zaandam staat voor u klaar om te voorzien van hoogwaardige behandelingen voor uw gebit. Wij streven er naar om u zo snel mogelijk te helpen tijdens onze openingstijden.

Een greep uit onze behandelingen

Tandplak kan tanden en tandvlees aantasten, waardoor pockets ontstaan.

Tanden bleken

Verzorg uw tanden voor een stralende lach. Dagelijkse reiniging en tandartsbezoeken.

Wortelkanaalbehandeling

Tanden hebben wortels en pulpa die ontstoken kunnen raken door tandproblemen.